« 発泡水、見~っけた! | Main | Run »

Monday, May 29, 2006

Run

PM Sunset run  53mins
HRavg.133  526kcal 体重56.9kg (^ ^)v 

今日も夕方に走りました・・・・

今日は気分も良かったので、Uスイミングまで足を延ばしました!

子供たちの練習風景をチラリ・・・・・・


三男はアームヘルパーを付けていましたが、
自分から背浮きをしたり、そうとう楽しそうに水と戯れておりました (^ ^)


ゆったりランでしたが、先週みたいに排気ガスもなく
最後まで気分爽快で走りきりました (^ ^)v

|

« 発泡水、見~っけた! | Main | Run »

「my workout」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/27790/10294637

Listed below are links to weblogs that reference Run:

« 発泡水、見~っけた! | Main | Run »