« クジラに救われた少年!? | Main | やっぱり来ました!! »

Thursday, August 17, 2006

ついにやって来ました!?

九州がスッポリと・・・・・


9pgh23v_r3l40ww9su


今回の台風10号・・・

週末あたりがやばそうです (>_<)

願わくば・・・・

熱帯低気圧に変わりますように!!!?

我が家にとって恐怖のシーズン到来です・・・・

古い家なので雨漏りが心配ってこと (^ ^ゞ

|

« クジラに救われた少年!? | Main | やっぱり来ました!! »

「雑記・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/27790/11474121

Listed below are links to weblogs that reference ついにやって来ました!?:

« クジラに救われた少年!? | Main | やっぱり来ました!! »