« ACミランを中田氏が招待! | Main | トルシエ監督が戻ってきましたね! »

Thursday, December 20, 2007

Run

AM Good morning run 32mins


夜中、火事だったのか?

けたたましいサイレンの音で起こされた・・・

午前3時50分過ぎ (>_<)

その後ウトウトしながら6時過ぎに起床・・・

久々に走りました (^ ^)v


やっぱ師走ですね~!!!!


飲み事も重なり何かと気ぜわしいです!


それでは・・・・

|

« ACミランを中田氏が招待! | Main | トルシエ監督が戻ってきましたね! »

「my workout」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/27790/17425142

Listed below are links to weblogs that reference Run:

« ACミランを中田氏が招待! | Main | トルシエ監督が戻ってきましたね! »